Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg søkte om å få dekket skade på bolig angående tak/pipe men fikk beskjed om at jeg hadde søkt til feil avdeling. Da kunne jo denne avdelingen bare ha videresendt denne forespørselen til riktig avdeling hvis de ville gjort det lett for kunden.
Veldig god informasjon og oppfølging. Følte oss veldig godt ivaretatt
Jeg hadde spørsmål som ble besvart klart og med god veiledning. Saka behandlet svært raskt. Utmerket service.
Byttet i fjor. Første sak nå ble løst på noen få timer på best mulig måte for oss.
Var i sykkelulykke. Fikk dekket alt som gikk i stykker.
Jeg har reiseforsikring og nylig meldt sak om tyverig av bilnøkkel Det var betydelig urettferdig behandling derfor vil jeg bytte til et annet forsikringsselskap og skal aldri anbefale fremtind men skal advare alle som jeg kjenner å bytte og å unngå fremtind
Enkel rapportering av skade. Rask behandling, og klare tilbakemeldinger.