Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tar stanpunk i saker før de har fått alle opplysninger og unviker å svare på mine epost spørsmål på grun av de har tatt standpunkt.
Sein og dårlig oppfølging, kun pr mail. Bare forklaring på hvorfor forsikringen ikke dekker, ingen rådgivning eller flaksibilitet
Jeg har ikke hørt tilbake fra Fremtind, ennå, og det er nesten en måned siden bil ulykken. Motparten har skyld, for han kjørte inn i min parkerte bil bakfra. Han har også forsikring hos Fremtind, så Fremtind bør kunne snakke med seg selv om saken.
Ryddig og greit oppgjør, god informasjon og raskt oppgjør 👍
Hyggelig og rask saksbehandling over telefon, med god gjennomgang av saken underveis.
Bilforsikringen fungerer veldig bra. Effektiv saksbehandling. Alt skjer elektronisk og med minimal innsats fra kunden.
God og rask behandling og forståelige svar på det du spør om.