Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling. Jeg møtte høy grad av tillit. Kort tid til utbetaling.
Ingen forståelse og meget slett behandling er det vi har fått av tilbakemelding fra fagfolk og leverandører av de produkter som er blitt defekte. Vi selv er bare betalere av diverse forsikringer som vi hadde regnet med skulle være til hjelp når skaden først har funnet sted og ikke bare en belastning og fortvilelse.
Jeg har bare gode ord å si om Fremtind forsikring, de har vært helt fantastisk når jeg hadde mest behov for deres hjelp, tusen hjertelig takk til et seriøst selskap🌹 Hilsen Roald S.
Sunes det er lett å komme i kontakt med saksbehandler OG at det er mennesker i kontakten ……..ikke en nettside!
Dårlig erfaring med ufine saksbehandlere, utilgjengelige saksbehandlere og lang ventetid. Det har vært tyngende for oss å stå i denne forsikringssaken. Ekstremt misfornøyd.
2 båter, 3 biler og 2 motorsykler samt innbo er forsikret. Kunde sikkert over 15-20 år. Så dør komfyr på 17 mai. Forsikringen gjelder ikke fordi komfyren jeg har kjøpt for 7,5 år siden er innebygget. Supert selskap.
Første gang i mitt liv jeg bruker forsikring. Var redd for å måtte forsvare å «krangle» meg til erstatning. Det var ikke sånn i det hele tatt!