Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For lang behandlingstid og at en ikke har en person og forholde seg til
Fornøyd med rask tilbakemelding, hyggelig betjening
Kjapp behandlingstid, enkel og grei måte å melde inn skade på
Elendig kundebehandling med flere sakbehandlere og flere forskjellige tilbakemeldinger. Takstmann påstår at han har sett på skaden. Det faktiske forholdet at han ikke så på skaden, bortsett fra noen tilsendte bilder. Som var sendt til verkstedet!!! Det dannet utgangspunkt for at den tredje og siste saksbehandleren aviste kaskoskade. Utrolig!!. Aldri mer Fremtind.
Rask behandling, god forståelse av saken. Hyggelig ,høflig og vennlig.
Lett å få kontakt med, ringer tilbake, hyggelige og hjelpsomme medarbeidere, rask saksbehandling, svarer raskt på e-post. Har siste året hatt behov for forsikringene to ganger relatert til bil og to ganger i forbindelse med reise.
Har brukt fremtind ved flere anledninger. Er superfornøyd! Saken blir behandlet raskt. Veldig bra!!