Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye trekk for alder når forsikringssum skal utbetales. Veldig dårlig kjennskap til vegtrafikklover og legger seg helt flat for større, mer drevne forsikringsselskaper. Supertreg saksbehandling.
Ryddig og forståelig. Lett tilgang på nett og kjekt for oss som er LO Favør
Hurtig behandling og svar på skaden. Har god erfaring med fremtind forsikring
topp service, kommer til å beholder dere en stund till
Jeg misforsto informasjonen, men ble fulgt opp lenge etter at jeg trodde saken var død. Kjempefornøyd med Fremtind!!
Respektløs kundebehandling. Svarer ikke direkte på mine resonnementer i klagene, og gjentar heller seg selv flere ganger. Fremstår som om den er drevet av AI som er innstilt på at den skal avslå alle erstatningskrav uansett hva. Fikk avslag gang på gang uten at noen av klager ble svart direkte på. Har også nedlatende formuleringer som "vi har forståelse for at du føler at du er blitt utsatt for tyveri", som antyder at jeg er styrt av følelser og ikke klarer å tenke logisk basert på konkret hendelsesforløp.
Jeg meldte inn skade på et utendørs boblebad, og fikk beskjed om at selskapet dekket dette. Etter mye om og men, der jeg selv måtte fremskaffe all dokumentasjon fra strømleverandør og metereologisk institutt, samt teknisk rapport fra leverandøren, fikk jeg avslag med begrunnelsen at de dekket ikke skader som skyldtes frost alene. Vel, saken her er jo at sikringen gikk, badet frøs på grunn av at varmeelementet og pumpene slutter å virke uten strøm. Altså først sikringsbrudd, så frost. Ikke omvendt. For meg er dette en uforutsett hendelse. Jeg går ikke og sjekker sikringene hver dag. Badet har stått der siden 2011. Aldri noe trøbbel. Jeg fikk aldri besøk av takstmann, men måtte ordne alt selv. Hva gjør de hvis huset brenner? Må jeg da etterforske saken ferdig selv?