Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn en sak der vi måtte avbestille reise fordi jeg potensielt hadde vært utsatt for smitte. Jeg hadde legeerklæring. Saken ble løst i løpet av en dag og pengene kom inn på konto etter to dager. Helt topp!
Veldig rask behandling av sak. Enkel henvisning til del av avtale som resultatet baserte seg på. Har ikke erfaring med uenighet om oppgjør, så kan ikke si noen om hvordan saken ville forløpt i så tilfelle.
Selskapet svarer ikke på henvendelser om hjelp i vanskelige saker før de etter lang tid avslår erstatning basert på spekulasjoner om årsaker og uten dialog med oss om skaden.
Var lettvint måte å få kontakt, det var kort behandlingstid ting skjedde fort, og god informasjon underveis
Er stort sett fornøyd med oversiktligheten som ligger i appen til Sparebank1, der forsikringene, vilkår og dekning framkommer greit. Er for øvrig nokså skuffet over den store prisøkningen som har kommet allerede fra andre året som kunde, og som ble ytterligere skjerpet påfølgende år. Da jeg ikke har hatt noen skader utover refusjon av en togbillett p.g.a. Covid-19restriksjoner, er grunnlaget spinkelt for å uttale seg om dette. Pris er altså min viktigste innvending mot Fremtind. Synes ikke jeg får uttelling for skadefri kjøring år etter år.
Alt bra, synest dette var enkel og grei måte å få reparert skaden på med at vi kunne sende den i posten.
Var uheldig datt på is, knuste briller, Fikk dekket 80% av kostnaden. Meget bra