Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på henvendelser, lukker saker som ikke er ferdige, lang kø, holder ikke det de lover, og hjelper deg ikke med noe. De finner alltid en grunn til å ikke dekke skadene dine. En av kundebehandlerne deres lo av meg da jeg ringte for å se nærmere på forsikringene mine ettersom jeg hadde fått en annet tilbud. Verste forsikringsselskapet jeg har hatt, kommer til å bytte.
Opplys med stor skrift kva forsikringa ikkje dekker.Då slepp ein å bli skuffa over å ha ei forsikring som viser seg å ikkje dekke fall på sykkel.Så får det være opp til kvar enkelt om ein vil være ærlig eller"dikte"opp ei anna forklaring som blir dekka av forsikringa.
Kjapp oppfølging etter skade. Takstmann kom umidelbart.
Svært fornøyd med fremtind. Super kundeservice og kort behandlingstid og alt til en konkurransedyktig pris. Hva mer kan man ønske?
God service, hjelpsomme finner den beste løsningen på problemene
Jeg var ute for et sykkeluhell og fikk ødelagt briller, hjelm og klær, meldte inn saken på nettet og fikk oppgjøret 2 dager etterpå. Hurtig og enkel saksbehandling🤩
Saksbehandler hadde en aggressiv måte å snakke på og hadde bestemt utfall av saken på forhånd, så hun var egentlig ikke interessert i å høre på meg som kunde. Snakket i munnen på meg, så jeg måtte bare gi opp å prøve å komme til orde.