Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte skademelding for knust glass på min mobil. Fikk beskjed samme dag om hvor jeg skulle levere min telefon. Leverte den,og fikk den tilbake etter 1 uke. Veldig fornøyd. Finn
Prisen på bilforsikringen har tredoblet seg på noen år uten at vi har fått noe varsling om økningen eller hva den påvirkes av
Har bare godt å si, ble behandlet profesjonelt, og var behagelig opplevelse pr tlf.
Anbefaler feil forsikring mtp mitt behov. Dyrere år for år.
Vi har flere erfaringer med Fremtind, og samlet sett har vi dannet oss en oppfatning om at de er mer eierorienterte enn kundeorienterte. De er tunge og vanskelige. Vi sa opp den private avtalen vår med Fremtind, og er veldig fornøyd med det, men siden vi også er LO-favør kunder, må.vi dessverre fortsatt forholde oss til dem. Hadde vi hatt muligheten, hadde vi også kuttet dem ut som underleverandør.
jeg vil anbefale mine venner og kjennte å bytte til Fremtind
Dette er en forsikring som ikke tar skadene på alvor når de oppstår. Når forsikrinsagenten omtaler en skade med "bare", viser det at skadene og vi som forsikringstakere ikke blir tatt på alvor når skaden er det. Dette kan ikke være en god forsikring.