Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig møte med kundebehandler, lett å prate med
Hatt selskapet en stund. Fikk 2 skader på kort tid og begge sakene ble løst fort og de viste oss tillitt ved vår forklaring og det satte vi pris på. Selskapet er hyggelig, behjelpelig og fulgte oss opp underveis. Vi er veldig fornøyd med Fremtind og anbefaler det til andre som ønsker et selskap som er god på pris og som faktisk er der når noe skulle oppstå.
Jeg tror at alle bør sjekke ut før en gjør noe.. hvertfall ikke legg ut penger fordi det er smart, det lønner seg ikke. Virker for meg at når kunden gjør grep som er smarte og koster mindre penger enn å bytte glasset på en mobil ikke spiller noen rolle.. uvisst hvorfor, mulig det handler om noen rutiner som ikke er fulgt. Uansett, så koster et bytte av glass på en iphone 12 pro max mer enn 499,- det er jeg overbevist om..
Ble bedt om å sende inn den ødelagte mobilen. Jeg er avhengig av mobilen, som vi alle er, så jeg måtte gå til anskaffelse av ny IPhone 7, og har betalt den selv. Nå har jeg mottatt ny mobil fra dere, og sitter således igjen med 2 stk IPhone😏
Dette var reiseforsikringsak hvor det dreide seg om og booke nytt fly for og rekke hjem i tide pga alvorlig sykdom.. Det koster fort en del kr og booket et ledig fly på 1,5 time.. Dette ble dekket uten styr og pengene raskt inn på konto.
Jeg er fornøyd ettersom jeg har hatt forsikring gjennom Sparebank 1, nå Fremtind, siden jeg var ca 18-19 år.
Alt ble ordnet på nett med rask tilbakemelding om dekning og ingen egenandel. Veldig oversiktlig og greit