Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble bedt om å sende inn den ødelagte mobilen. Jeg er avhengig av mobilen, som vi alle er, så jeg måtte gå til anskaffelse av ny IPhone 7, og har betalt den selv. Nå har jeg mottatt ny mobil fra dere, og sitter således igjen med 2 stk IPhone😏
Dette var reiseforsikringsak hvor det dreide seg om og booke nytt fly for og rekke hjem i tide pga alvorlig sykdom.. Det koster fort en del kr og booket et ledig fly på 1,5 time.. Dette ble dekket uten styr og pengene raskt inn på konto.
Jeg er fornøyd ettersom jeg har hatt forsikring gjennom Sparebank 1, nå Fremtind, siden jeg var ca 18-19 år.
Alt ble ordnet på nett med rask tilbakemelding om dekning og ingen egenandel. Veldig oversiktlig og greit
Har bare positive erfaringer med Fremtind. Det mest positive var at jeg fikk umiddelbar kontakt på telefonen. Ikke noe venting.
Selskap som setter kunden i fokus. Rask hjelp på alt innen forsikring og oppgjør.
Har vært kunde i lang tid og har et godt forhold til selskapet.