Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med måten saken min ble behandlet på.
It would have been great to receive a confirmation email with the estimate time of the process. However, the whole process was handled efficiently and was rather quick. Also, the coverage it offers for elsykler is not as competitive as other companies.
Går vel greit til slutt . Håper je får dekket noe av skaden . Mye arbeid er Lagt ned .Bilder veing . Finne priser . For eks : Hvor mye er Prisen på en kilo elge kjøtt . Surret steik . Indre file .
Raskt svar og kundevennlig behandling. Følte meg seriøst behandlet av selskapet.
Hurtig saksbehandling fra registrering (elektronisk) og frem til løsning, inkludert tilbakemeldinger. God service
Det er for lang behandlingstid og for dårlig kommunikasjon når saken tar lengre tid enn forventet. 14 dager ble til over 2 mnd før man fikk en avklaring. Det er forståelig at ting i perioder kan ta lengre tid, men en liten mail eller noe hadde gjort den ekstra lange ventetiden litt mindre irriterende.
For lang saksbehandlingstid fra skaden ble meldt og til oppgjøret fant sted. Ikke fornøyd med at de trakk fra 7000,-kr for en gassgrill som var 2 år gammel. Den koster 11.999,- kr og gikk 5.000,-kr i erstatning for den.