Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er for lang behandlingstid og for dårlig kommunikasjon når saken tar lengre tid enn forventet. 14 dager ble til over 2 mnd før man fikk en avklaring. Det er forståelig at ting i perioder kan ta lengre tid, men en liten mail eller noe hadde gjort den ekstra lange ventetiden litt mindre irriterende.
For lang saksbehandlingstid fra skaden ble meldt og til oppgjøret fant sted. Ikke fornøyd med at de trakk fra 7000,-kr for en gassgrill som var 2 år gammel. Den koster 11.999,- kr og gikk 5.000,-kr i erstatning for den.
En liten sak bilskade som har tatt 6 mnd til den ble ferdig ! Anbefales ikke
Jeg tok kontakt på telefon, og etter et par mailer med diverse info, var saken løst i løpet av en ukes tid. Veldig fornøyd.
jeg er ny kunde og fikk en forsikringssak rett etter jeg blev kunde som dere utførte raskt
Det har vært flere tilfeller hvor jeg har meldt inn skader som jeg mener burde ha vært dekt på toppforsikringen jeg har hos dem. Jeg anbefaler ikke deres innboforsikring. Jeg kommer til å bytte min innboforsikring.
Egen meny for mobiler/ pc, lett å fylle ut, rask behandlingstid og pengene raskt på konto.