Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Du vet ikke hva forsikringen virkelig er verdt før du melder en skade! Min husforsikring i Fremtind er ikke verdt noen ting. Jeg har vært kunde i DNB Forsikring / Fremtind i mange år, og har hatt minimalt med skadesaker. Jeg har ca. 15 skadeforsikringspoliser i Fremtind. Jeg melder inn en vannskade på boligforsikringen på morgenen og får noen timer senere melding om at saken er avsluttet og at dette ikke er en sak for Fremtind! Beslutning basert på et par ord i en skademelding. Ingen telefon med oppfølging eller spørsmål. Bam, døra rett i tryne på "kunden"! Om ikke annet hadde jeg forventet at saksbehandler i det minste gadd å sette seg inn i saken og til og med spanderte på kunden en takstmann for å vurdere hva saken dreier seg og hva skaden skyldes. Nei, ingenting vil Fremtind bidra med! Når blir det bytte av forsikringsselskap - aldri mer Fremtind.
Ufattelig fornøyd med alt på fremtind forsikring. Utrolig hyggelige og proffe folk som jobber der.
Innboforsikring fungerer i alle ledd. Flott og presis kundeservice, godt servicefirma og rask levering til og fra service!
Det går fort med det aller meste. Litt rot ifm reise og corona, men totalt sett bra.
Vannlekkasje i leilighet om natten. Ringer døgntelefon til forsikringsselskapet, utløser rask respons, profesjonelle folk ankommer, hjelper til med å finne årsak til skaden og starter arbeid med å redusere skadene. Bra oppgjør. Hyggelige. . Anbefales!
Min erfaring er veldig bra når det gjelder håndteringen av skade sakens oppstart, med recover som var veldig profesjonelle. Men selve oppgjøret ble helt feil. Fordi jeg stusset over utregningen og det ble oppdaget en feil. Så krevde saksbehandler å få tilbakebetalt feilutbetalingen med en frist på 14 dager. Saksbehandlingsfeil må komme kunden tilgode, skal man få til et godt omdømme.
Opplever å bli møtt med en meget serviceinnstilt holdning og rask saksbehandling.