Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det går fort med det aller meste. Litt rot ifm reise og corona, men totalt sett bra.
Vannlekkasje i leilighet om natten. Ringer døgntelefon til forsikringsselskapet, utløser rask respons, profesjonelle folk ankommer, hjelper til med å finne årsak til skaden og starter arbeid med å redusere skadene. Bra oppgjør. Hyggelige. . Anbefales!
Min erfaring er veldig bra når det gjelder håndteringen av skade sakens oppstart, med recover som var veldig profesjonelle. Men selve oppgjøret ble helt feil. Fordi jeg stusset over utregningen og det ble oppdaget en feil. Så krevde saksbehandler å få tilbakebetalt feilutbetalingen med en frist på 14 dager. Saksbehandlingsfeil må komme kunden tilgode, skal man få til et godt omdømme.
Opplever å bli møtt med en meget serviceinnstilt holdning og rask saksbehandling.
Jeg er utrolig fornøyd med Fremtinden, alltid imøtekommende og hjelpsomme. Føler meg tatt på alvor og ivaretatt når jeg ringer med et problem. Beste forsikringsselskapet!
Helt grei behandling . Har brukt sykeforsikringen to ganger .
kjapp respons tid og god veiledning. var rask på plett og fikk rask tilbakemelding