Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring er veldig bra når det gjelder håndteringen av skade sakens oppstart, med recover som var veldig profesjonelle. Men selve oppgjøret ble helt feil. Fordi jeg stusset over utregningen og det ble oppdaget en feil. Så krevde saksbehandler å få tilbakebetalt feilutbetalingen med en frist på 14 dager. Saksbehandlingsfeil må komme kunden tilgode, skal man få til et godt omdømme.
Opplever å bli møtt med en meget serviceinnstilt holdning og rask saksbehandling.
Jeg er utrolig fornøyd med Fremtinden, alltid imøtekommende og hjelpsomme. Føler meg tatt på alvor og ivaretatt når jeg ringer med et problem. Beste forsikringsselskapet!
Helt grei behandling . Har brukt sykeforsikringen to ganger .
kjapp respons tid og god veiledning. var rask på plett og fikk rask tilbakemelding
Registreringen av skadesaken var og behandlingen og oppgjør for skaden var rask fra selskapets side.
Manglende opplysninger om økt egenandel kostet 2700 ekstra for meg. Kunne ha vært unngått om selskapet ga riktige opplysninger.