Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ufaglig saksbehandler. Ingen tillit til kundens beskrivelse av tyveri. Fikk dermed heller ingen erstatning for tyveri av verdi 10000kr.
Ble kontaktet på tlf samme dag jeg sendte inn forespørsel om jeg var forsikret. Og de løste saken i løpet av telefon samtalen.
Hadde ikke lest helt det som oppstår i avtale som dere kunne dekker på innboforsikring min.Det skulle var bedre, hvis vi kunne ha mer av det vi betaler for innboforsikring ikke bare når huset er utsatt på brann eller tyveri. Hva er mening hvis dette aldri skjer. Takk
Super flink kundebehandler, fikk god hjelp og støtte. I tillegg ble erstatning utbetalt raskt. Gir Fremtind 10 av 10
Meget fornøyd! Svært rask responstid og fornøyd med skadeoppgjørene jeg har hatt. Ikke noe nølende service her :)
Har hatt bare gode erfaringer med dette selskapet! Har fått alltid hjelp når vi trengte bistand!
Har alltid fått hurtig hjelp de gangene vi har hatt behov for det.