Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen var bra. Rask tilbakemelding. Ett greit oppgjør.
Meget god oppfølging fra start til min sak ble avsluttet
Har du brukte ting som blir ødelagt du får 20% av verdien. Tom nye ting mistet 20-30% av verdien.
Meldte inn vannskadesak i desember der det er helt avgjørende at ting blir fulgt opp, men dessverre skjer det veldig lite i dette selskapet. Hadde gjensidige tidligere og var fornøyd men som totalkunde i DNB skulle alt bli bedre... noe det ikke har blitt.
Har betalt topp dekning på alle mine forsikringer til dette selskapet i minst 5 år. Har aldri vært noe tull. Så er jeg uheldig og må bruke forsikringen, så sier de at jeg ikke får noe bonustap, men at jeg allikevel må betale mye mer for forsikring enn tidligere. Og at jeg burde ha dårlig samvittighet for å ha påført selskapet en regning. De omtalte meg som en dårlig kunde. Forsikring er viktig. Men det er jo en grunn til at man har den. 1 uhell på 5 år. Og ja det var min feil, jeg har definitivt lært. Men. Jeg gjorde aldri noe ulovlig eller forsikringsmessig som tilsier at jeg skal ha reduksjon. Aldri vært tema. Det var full forståelse for ulykken med de forholdene som lå til grunn. Men å omtale meg nedsettende og oppføre seg slik de gjorde pr telefon syns jeg er kvalmt. Håper jeg aldri trenger forsikringen igjen, men er sjeleglad jeg hadde en når ulykken var ute. Bare ikke velg folk som hater kundene sine. Velg noen andre. De får pluss for rask respons og kommunikasjon. De var flinke å ringte nødetatene også som er et pluss. Det er behandlingen i ettertid jeg reagerer på.
Framstår proffisjonelle. Hyggelige mennesker. God service.
Oppfattet saksbehandler som arrogant og lite samarbeidsvillig. Formidlet dette til han, og fikk til svar at han ville være tydelig. Fikk "nei" til svar om utbetaling. Han formidlet dagen etter en link for eventuell klage. Han begrunnet avslaget, men mener selv at forsikringspapirene ikke beskrev grunnen for avslaget. Jeg fikk ikke avslaget skriftlig, noe jeg mener burde vært gjort.