Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg mistet/frastjålet noen kontanter og det tok nesten ni måneder før dem valgte å svare og se på saken min og etter å ha gitt dem full informasjon, politianmeldelse og all form for bevis så gikk det enda to måneder til, så sa dem at det ikke dekkes pga det ikke var tyveri... Jeg har vært irritert på flere saker før men dette tar kaka.
Min elbil ble påkjørt og hadde et lengre verkstedopphold i følge med hendelsen. I perioden fikk jeg ikke elbil og hadde utgifter for over 6000kr i drivstoff og bompenger. Bilen måtte på et nytt verksted da det ikke var gjort skikkelig første gangen, og alt i alt har hendelsen kostet store summer, tid og fravær fra jobb. Dette fikk jeg ikke refundert, selv om jeg har toppdekning. Ellers oppleves kundeservice og behandlingstid bra, men hva man sitter igjen med med en toppdekning fremstår ikke akkurat «topp».
Vi valgte å være ærlige å fortelle om hvordan skaden skjedde, hadde vi trikset med sannheten, så hadde vi kanskje fått erstatning?
Meldte saken på nette og alt gikk som klokka , ingen problemer 🤠
Jeg har aldri hørt noe fra Fremtind forsikring og får en SMS om tilfredsundersøkelse før jeg har fått melding om at saken er avsluttet/ resultatet av saken eller penger på kto. Når jeg går inn på min side på Fremtind står saken som avsluttet, men jeg aner ikke hva som er resultatet. Det er ingen steder jeg kan slå opp på hjemmesiden for å se resultatet - i alle fall ikke som jeg fant. Dette holder rett og slett ikke - kanskje jeg vet mer i morgen?????
alt går bra og jeg fikk veldig god informasjon om alt jeg har bedt om
Registrerte skade. Fikk tilbakemelding fra Eplehuset dagen etter. Sendte tlf, og fikk den ferdig i posten etter ca 1 uke