Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektive rutiner for melding og behandling av skade. Billen kunne leveres direkte på verksted hvor jeg samtidig kunne plukke opp leiebil.
Meget rask, ryddig og god kundebehandling ved skade.
Kundesenteret besvarte godt mine spørsmål i forbindelse med hvordan en går frem for å melde skade. En fikk raskt tilbakemelding og opplyst hvordan deres utregning til skadeoppgjøret gikk for seg og hva en får utbetalt.
15 000 i utgifter og en refusjon på kun 2 000 med topp forsikring og full bonus. Det er for dårlig! Byttet forsikringsselskap
Hos Fremtind så prøver de alle mulige måter så du ikke får innvilget hjelp. Når man trenger hjelp fra sitt forsikringsselskap så er det fordi at man er i en situasjon som kanskje er vanskelig, og man kanskje ikke har overskudd til å hele tiden måtte svare på mail etter mail hvor de har de merkeligste spørsmål og mistenkeliggjøringer. Bytt selskap!! Det gjør vi
Raskere enn forventet svar på hendvendelse. Var bare å fylle skjema ut på Internett. Svar på Mail
Har samleforsikring i Fremtiden og er godt fornøyd :-)