Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hos Fremtind så prøver de alle mulige måter så du ikke får innvilget hjelp. Når man trenger hjelp fra sitt forsikringsselskap så er det fordi at man er i en situasjon som kanskje er vanskelig, og man kanskje ikke har overskudd til å hele tiden måtte svare på mail etter mail hvor de har de merkeligste spørsmål og mistenkeliggjøringer. Bytt selskap!! Det gjør vi
Raskere enn forventet svar på hendvendelse. Var bare å fylle skjema ut på Internett. Svar på Mail
Har samleforsikring i Fremtiden og er godt fornøyd :-)
Grei og tydelig saksbehandler,raskt svar,12timer. Slet litt med å trykke meg fram til riktig behandler.
Jeg mener at reise forsikring skal dekke absolutt alt så lenge man er ikke i arbeids plassen eller hjemme.Jeg har vart ærlig og forklarte riktig.Jeg har mistet min øre proppene.Men dere sier det skulle har vart stjålet av en annen😀 Hvis jeg kan ikke skade eller miste noen selv uten meningen hvorfor betaler jeg for reise forsikring.
Raskt og greit oppgjør da vi mistet 2 høreapparater .
Har stort sett vært fornøyd men ikke alltid...er med i lo favør og betaler mye i kontingent.