Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har gjort en god jobb og jeg er meget fornøyd. Bilen ble også rengjort innvendig.
Har hatt to saker ang. reise de siste to år. Greit oppgjør uten mye forberedelse og oppfølgingsarbeid.
Hjelpsomme og høflige saksbehandlere som løser sakene på en tilfredsstillende måte uten for mye att og frem under saksbehandlingen. Premien er også på et akseptabelt nivå for privatkunder. Skulle ønske en lengre gyldighet på den obligatoriske reiseperioden fra 75 til 90 dager.
Opplevelsen min er jeg føler meg trygg med fremtind, imøtekommende og forståelse og tillitsfull saksbehandling og kjapt ferdigbehandling.
Ett familiemedlem fikk telefon ødelagt ved et uhell. Rapporterte inn dette til forsikringselskapet, fikk en kjapp gjennomgang via telefonsamtale. Samme dagen kom avklarende beskjed (som var positiv). Dagen etter en erstatning på konto.
Bruker lang tid på behandling av en reiseforsikring sak, 12 uker å hørte ikke noe før vi selv tok kontakt, skyldte på corona situasjonen, men om det var tilfelle var nok hele Norge kunder der, noe jeg tviler sterkt på. Selv som LO favør medlem har en ikke noen fordeler, så min anbefaling er og styre under både Fremtind Forsikring og LO favør.
Nå har jeg flyttet mine forsikringer ut av SPK1 og Fremtind. Misnøyd med både fremgangsmåte av saker og respons fra saksbehandler hvor vi er i Covid-19 krisetid som har det vanskelig.. Fremtind brukte 3 mnd å behandle en reise forsikring sak, hvor andre forskning trenger vare 3 uker for en lignende sak. Utrolig kjedelig!!