Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang saksbehandlingstid. Fremtind velger å ikke gi erstatning. De vektlegger selvsagt egne hensyn tyngst. Ingen overraskelse det.
Har hatt innboforsikring i DNB i mange år, nå har jeg flyttet dette over til min fagforening som hadde det via Sparebank 1. Dette ble tydeligvis for mye for Fremtind å løse opp i og de sender meg gang på gang faktura og inkassovarsel for noe jeg har sagt opp minst 3 ganger. STYR UNNA!
Rask og god kundebehandling. Hyggelig konsulent med gode kunnskaper.
Har hatt 1 sak og den ble løst superkjapt og uten noe tull eller mas.
Litt lang tid før tilbakemelding på Mail. Pengene kom raskt inn på konto.
Innbo: rask og enkel behandling av saken. 5 stjerner.
Ansvarsfraskrivelse til tross for naturskaderapport. Saken er fryktelig enkel, men alt for vanskelig likevel for Fremtind - som påfører kunde en stor belastning.