Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en lekkasje i taket på fritidsboligen min. Jeg endte opp med å gjøre en haug med undersøkelser for selskapet, dokumentering etc. Alt tok flere uker og alt av avtaler som ble gjort underveis var glemt mens man ble tvunget til å "kjøre" saksbehandler" rally. Jeg måtte fortelle og forklare meg til flere saksbehandlere, de holdt sjelden avtaler om å ringe tilbake. Og selv om fagfolket som utbedret skaden, var klar på at dette burde dekkes av forsikringen så orket jeg ikke ta kontakt med de flere ganger har ikke hørt ett ord fra de siden september.
Kjempe fornøyd med kjapp svar og utbetaling av forsikringssum.
Øker pris på bilforsikringen med 16% etter ett år som kunde. Dårlig forklaring på hvorfor, virker som lokketilbud. Bra kundeservice, raske svar.
Er veldig fornøyd med saken min.Fikk kjempegod hjelp av saksbehandler . En fortreffelig service som jeg opplevde positivt 👍
Meget god servise Ingen problemer med reiseforsikring som vi har hos dete
Vannskade, med treg respons og reparasjon. Ikke oppdaget fukt, vi måtte gjentatte ganger vise fuktskadene med våte fingre, da apparatene «ikke slo ut». Men alle involverte var hyggelige.
Fyren jeg pratet med ga meg feil opplysninger han ringte meg opp senere for å rette på det han hadde sagt, men når jeg så spurte om noe mer, ble han stille før han svarte feil igjen... Måtte sende mobilen til Oslo for at de skulle kontrollere skaden. Andre (som bruker andre forsikringsselskap) jeg har pratet med trengte bare å ta bilde og sende inn... Jeg mener det er helt greit å vise frem telefonen, men at jeg måtte sende den inn til Oslo betyr at jeg må gå uten telefon i flere uker, noe som ikke er så gunstig. De burde være mer løsningsorienterte, det er flere lisensierte Apple forhandlere her, så hvorfor de ikke kunne kontrollere skaden her skjønner jeg ikke. De skulle også sende en Mail med opplysninger, men mailen har jeg enda ikke sett noe til...