Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei og tydelig saksbehandler,raskt svar,12timer. Slet litt med å trykke meg fram til riktig behandler.
Jeg mener at reise forsikring skal dekke absolutt alt så lenge man er ikke i arbeids plassen eller hjemme.Jeg har vart ærlig og forklarte riktig.Jeg har mistet min øre proppene.Men dere sier det skulle har vart stjålet av en annen😀 Hvis jeg kan ikke skade eller miste noen selv uten meningen hvorfor betaler jeg for reise forsikring.
Raskt og greit oppgjør da vi mistet 2 høreapparater .
Har stort sett vært fornøyd men ikke alltid...er med i lo favør og betaler mye i kontingent.
Unik oppfølging - service - omsorg og raskt oppgjør
Ikke tilstrekkelig veihjelp. Ikke dekt transport fra verksted hjem da leiebil ikke var tilgjengelig. Ikke godt samarbeid med bilutleie firma Hertz. uprofesjonelle ansatte som fraskriver seg ansvar leverer et dårligere produkt en det de hevder de gir.
Tilgjengelighet, svarer ut det jeg måtte lure på . Rask og effektiv med serviceinnstilling på topp😊