Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandler endret emailen min, så jeg fikk ikke erstatning informasjon.
Jeg har i det siste vært nødt til å bruke reiseforsikringen hos Fremtind pga div akutte sykdommer. Selv ved stor pågang hos forskingen, har de klart å behandle de forksjellige sakene mine veldig raskt og effektivt. Der det har vært lenger behandlingstid, så har jeg blitt godt informert om det.
Selskapet endrer utsagn underveis! For meg som kunde er en slik elendig holdning hos selskapet fryktelig. Det vises NULL forståelse fra Fremtind!
Vet ikke om andre selskaper er bedre. Antagelig dårlig kundeservice som en regel for bransjen
Fikk faktura fra ett opphold på legevakt i sverige 6 mnd etter jeg var der. Kontaktet fremtind forsikring, de dekket dette. Meget fornøyd kunde!
Dårlig kundeservice. Vanskelig å få tak i. Må mase mange ganger om at jeg vil ha ut en takstmann og tok mange uker før oppgjør
Profesjonelle folk på alle nivåer. Stor forståelse for mitt behov. Ikke noe flisespikkeri.