Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi fikk god informasjon om gjeldende vilkår, og rask behandling.
Det oppleves som et samlebåndprinsipp, hvor målet er å finne smutthull for å unngå å utbetale forsikringspenger til kunder som egentlig har rett på det.
Innboforsikringen behandling gikk raskt og smertefritt
Avslaget i min forsikringssak (reise) ble foretatt på sviktende grunnlag.
God erfaring, kjapt og greit å få tilbakemelding på prosessen
Ble møtt med en dame som var meget argogant.Jeg prøvde å forklare problemet men ble totalt overstyrt.Har vært kunde hos andre tidliger men aldrid opplevt denne måten tidligere
Treg saksbehandling og de forsøkte å sno seg unna utebetaling ved hver mulighet. Jeg møtte purre og purre før jeg fikk svar. De ringte ikke opp når de lovet å gjøre det. De avsluttet saken min uten å si ifra. De brukte 6 uker på å få rapport fra takstmannen og når den kom tilbake brukte de en uferdig versjon. Dette medførte mye ekstraarbeid og masse stress for meg som kunde. Kommer til å bytte forsikringsselskap så fort som mulig.