Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har nå hatt Fremtind Forsikring gjennom DNB på min bil en god stund. Betaler for Topp Dekning med leiebil. Nå har jeg vært uheldig å hatt to ting som har hendt med min bil på kort tid. I og med at jeg har en pendlerjobb er jeg avhengig av leiebil dersom noe skjer. Begge gangene har jeg fått avslag og ingen hjelp. Den ene gangen var bilen min på verksted i over en uke. Første sak var en dynamoreim som røk som gjorde at jeg måtte taues en fredagskveld og bilen ikke ble tatt før tirsdagen uka etter. Nå har jeg en vannlekkasje på innsiden i taket på baksiden som mest sannsynlig krever lang reparasjonstid. Også her har jeg fått avslag. Så da står jeg der og må låne biler av bekjente eller leie bil for egen regning, og det er heller ikke bare enkelt! Så jeg er oppriktig skuffet over 'grådigheten' og småligheten til dette selskapet!
Fikk kjapp tilbakemelding og enkelt oppgjør med gavekort på Elkjøp.
Jeg tror jeg kan si at jeg hadde en veldig positiv opplevelse og at personalet alltid har vært snille og profesjonelle. Alle gangene vi kommuniserte
Behandlet sak med stor forståelse og på individuelt grunnlag. Smidighet og hjertevarme ble vist i min sak
De har rask saksbehandling👍De har dyktige saksbehandlere og du får god hjelp til å vite hva de trenger for å løse saken.
Rask og god service. Fremtind kan anbefales til andre je kjenner.
Helt ok,- kunne gjerne fått bedre tilbud.... Har ikkje fått prøve selskapet i samband med skader,- litt vanskelig å kunne beskrive mine erfaringar... Har tidlegare hatt Gjensidige med særs gode opplevelsar i samband med skade. Vurderte å bytte selskap,- då avtalene med NITO hadde gått ut,- kunne ikkje lenger matche på pris. Er medlem av NAF,- ser noen selskap kan gi rabatt på medlemskap. Har ingen ting å utsette på Fremtind,- då eg nesten aldri har hatt skader,- vil eg gjerne slippe å betale mer enn nødvendig i forsikringer.