Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig til å dekke dine skader og man må enten akseptere det Krangle om det La det vær Eller at dem velger å tro på deg og dekker dine skader og erstatter det som skal erstattes. Så det går enten dårlig eller ikke så verst med dekking av skadene dine :) 🌟🌟🌟
Ifm forsikringssak var de veldige klare på hva de IKKE dekte. På skriftlig henvendelse hva de faktisk dekket har de unnlatt å svare.
Kjapt enkelt og ubyråkratisk. Jeg er ikke enig i at dekningen på mitt kredittkort var god
Må bare rose alle som tok seg av skaden, og ordnet opp på en perfekt måte. Hver og en var hyggelige, blide og hjelpsomme.
Jobber raskt med sakene ,høflige ,med forståelse..
De ordnet alt etter 2 telefon samtaler, ingen problemer og alt gikk kjempe lett
Dyrest mht pris og dårligst på kundeservice. Fikk absolutt ingen hjelp fra dem etter totalskade på bil. Jeg var uforskyldt i skaden men måtte likevel betale egenandel fordi andre parten også var kunde hos dem.... De svarte ikke på meldinger, mailer og ga rett og slett ingen tilbakemelding. Når tilbud på om oppgjør endelig kom etter mange mndr så var det svært lavt ift hva det kostet å skaffe tilsvarende bil. Er veldig fornøyd med mitt nye forsikringsselskap og skal aldri tilbake til Fremtind!