Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det meste i undersøkelsen er ganske bra. Har ingen andre meninger
Fikk rask hjelp hos kundesenter. Rask og god behandling av skadesaken. Fikk leiebil på dagen. Egenandel kostnaden var ekstremt høy. Går etter prosent utifra hvor mye bilen har kjørt. Hadde bilen gått litt til hadde det ikke vært noe poeng å betalt for den forsikringen. For da hadde det ikke vært dekt. Men man betaler månedelig for å få det dekt…..
Har ingen ting å sette fingen på, bilen ble helt ok.
Har aldri hatt noen problemer i forbindelse med en skadesak hos Fremtind. Andre selskaper prøver å styre deg til forskjellige avtaleverksteder på andre siden av kloden, mens fremtind gir deg muligheten for valg av verksted. Dette er dealbreaker for meg, da jeg er kjempefornøyd med mitt lokale verksted.
Veldig fornøyd med kjapp imøtekommelse fra forsikringsselskapet .ryddig og enkelt
Brukt forsikring når vi mistet bilnøkkel, veldig rask behandlingstid. Ordnet opp med en gang når bilen ble skadet ved påkjørsel. Sprekt platetopp og fikk oppgjør i løpet av noen dager. SUPER FORNØYD MED DERE.
Det kunne vært en fin opplevelse fordi jeg hadde Fremtind i ryggen da det var en vannskade på leiligheten her i 2020. Jeg fikk god hjelp og automatikken var god i saksprosessen. Jeg har lite å utestå på behabdlingen jeg fikk da. Men NOE har endret seg, for da jeg måtte ha hjelp igjen i 2022, var jeg overlatt til meg selv helt og holdent på bar bakke. Fikk ikke hjelp til å finne midlertidig bolig, det tok fire måneder å legge nytt gulv i ETT rom. Det ble ikke sendt ut saneringsteam. De brukte KUN mine egne vifter etc i tørkeprosessen og jeg var innom her så jeg fikk sett at den eneste måten de tørka opp gulvet her, var med hjelp av min egen private luftavfukter. De kastet nesten alle møblene mine, fikk beskjed om hjemflytt, ingen nøkkel overlevering, de trakk egenandelen og satt meg igjen uten møbler. Hadde jeg ikke hatt samboer MED penger på bok til å hjelpe hadde vi ikke hatt sted å henge klærne våre. Det er altså så uprofesjonellt. Det er INGEN hjelp å få, alt må ordnes selv. Sånn var det ikke første gangen jeg trengte hjelp av dem. Da møtte jeg en kompetent saksbehander som kunne rådgi meg og fikse ting automatisk. Jeg har også fått en invasjon av skadedyr her hjemme SOM JEG MÅ BETALE OG DEALE MED PÅ EGENHÅND. Sånn skal det ikke være OG jeg kommer til å fraråde absolutt alle jeg møter å ha dette firmaet. Jeg har også meldt saken videre. Makan til elendig kuneoppførsel skal man lete jævlig lenge etter.