Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns det var for dårlig informasjon om forsikringsoppgjøret
Fremtind har en enkel digital løsning for rapportering av skade, som gjør saksbehandlingen enklere og skadeoppgjøret raskere. Det er godt å føle seg trygg, en trygghet Fremtind gir meg.
Raskt og enkelt oppgjør etter skade! Burde vært oppfølging ved tlf hendvendelse dagen etter hvis de ikke rekker det samme dag.
Veldig fornøyd med behandlingen av en reiseforsikring!
Ødela mobiltelefonen. Opprettet sak på web og forklarte situasjonen. Fikk Mail tilbake med info om hva jeg måtte gjøre. Og så var saken ute av verden. Raske tilbakemeldinger.
Jeg har den beste hus og bilforsikring men når det gjelder eks.hus så er ikke alt forsikret opplever jeg. Jeg renoverte hele El anlegget og satte inn overspenningsvern jordfeilbryter som skal eliminere lyn etc.til tusenvis av kroner mens det er dekning på forsikringen for slikt, dette henger ikke på greip !! Bil er det mer rutine/ pruting som gjelder Så jeg er IKKE fornøyd som lojal kunde med Frmtind !
Når jeg leverer inn en nesten ny og bortimot strøken mobil til rep (mobil hadde 1 sprekk i skjerm), så burde jeg fått ny enhet, ikke en brukt.