Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ødela mobiltelefonen. Opprettet sak på web og forklarte situasjonen. Fikk Mail tilbake med info om hva jeg måtte gjøre. Og så var saken ute av verden. Raske tilbakemeldinger.
Jeg har den beste hus og bilforsikring men når det gjelder eks.hus så er ikke alt forsikret opplever jeg. Jeg renoverte hele El anlegget og satte inn overspenningsvern jordfeilbryter som skal eliminere lyn etc.til tusenvis av kroner mens det er dekning på forsikringen for slikt, dette henger ikke på greip !! Bil er det mer rutine/ pruting som gjelder Så jeg er IKKE fornøyd som lojal kunde med Frmtind !
Når jeg leverer inn en nesten ny og bortimot strøken mobil til rep (mobil hadde 1 sprekk i skjerm), så burde jeg fått ny enhet, ikke en brukt.
Det ble dyrere og benytte seg av forsikringen. En og bruke et annen firma. Til samme jobben. Føler meg litt lurt.
Dårlig behandling av kunder. Fremtind. burde behandlet kundene sine bedre. Vil ikke anbefale fremtind til noen.
Skaden min blei innmeldt via internett som var enkel og grei å fylle ut. Etter att skaden var innmeld og dokumentasjon var lagt ved tok det ca 10 minutt før tilbakemelding kom frå Fremtind og erstatningsum var rekna ut, pengar på konto etter 3-4 dagar ! Kjem aldri til å bytte selsskap.
Har både reise og innboforsikring, men ingen av dem dekket noen ting når det kom til tyveri av sykkel. Står bare spesifikt med liten skrift på en rad i et 16 siders dokument om at de ikke dekker tyveri innenfor bo, arbeid og studie-kommune. Med andre ord nærmest ubrukelig!