Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte bruke advokat for å ivareta mine rettigheter og for å få et halveis realistisk tilbud. Dårlig kommunikasjon og service, mangler fast kontaktperson du kan snakke med for å løse saken.
Lett tilgjengelig for kontakt og alltid en vennlig imøtekommende stemme.
Veldig effektiv behandling av skadesaker basert på tillit!
Snarlig tilbakemelding. Takstmann kom dagen etter skaden ble meldt . Hyggelig kundeservice
Lett å opprettekontakt. God veiledning om hvilket sykehus i vårt område vi burde benytte, alt lå klart for sykehuset når vi ankom. Har tidligere hatt dårlig erfaring med sykdom på reise. Vi følte oss trygge og ivaretatt.
Ikke mist brillene dine!!! Sendt svar på avslag, men får ikke svar.
Alltid møtt med velvilje og rask behandling. Erfaringer med liten brann i bolig, steinsprang i frontrute og ødelagte briller