Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett tilgjengelig for kontakt og alltid en vennlig imøtekommende stemme.
Veldig effektiv behandling av skadesaker basert på tillit!
Snarlig tilbakemelding. Takstmann kom dagen etter skaden ble meldt . Hyggelig kundeservice
Lett å opprettekontakt. God veiledning om hvilket sykehus i vårt område vi burde benytte, alt lå klart for sykehuset når vi ankom. Har tidligere hatt dårlig erfaring med sykdom på reise. Vi følte oss trygge og ivaretatt.
Ikke mist brillene dine!!! Sendt svar på avslag, men får ikke svar.
Alltid møtt med velvilje og rask behandling. Erfaringer med liten brann i bolig, steinsprang i frontrute og ødelagte briller
Meget dårlig service da jeg fikk akutt sykehusinnleggelse i utlandet. Fremtind var mest opptatt av å unngå utbetaling i saken, det ble en ekstrabelastning. Opplevde medisinsk ansvarlig som direkte uhøflig!