Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv behandling av saken. Opptatt av å skaffe seg nok informasjon til å behandle saken korrekt.
Hurtig og god hjelp. Eneste jeg synes er litt dumt er at ikke selskapet har en bonusordninger slik andre selskaper har, dele litt av overskudd med kundene. For en familie på 4,som har samlet ALLE forsikringer på en plass, så blir det fort 5000kr pr mnd.
Svært fornøyd etter mine egne skade saker, anbefaler
Enkelt, fornuftig, service og forståelse. Saken min var litt delikat, men dette løste se helt utmerket.
Raskt og effektivt oppgjør.Hyggelige kundebehandlere 👍🏻
Alle med el-sykkel bør være oppmerksom på at idet du sykler hjemmefra er ikke sykkelen forsikret hverken av innbo eller reiseforsikring.
Uprofesjonelle folk, ingen empati eller løsningsforslag for kunden som har hatt en skade og er fortvilet! Lytter ikke til kunden. Prøver ikke engang å hjelpe!