Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble fulgt tett og godt opp av veldig hyggelige og profesjonelle saksbehandlere
Jeg var på reise og jobbmøte på hotell og ble sølt på. Min dyre skjorte fikk flekker av det som ikke gikk bort. Forsikringen dekker ikke flekker. Helt utrolig. Den er jo ubrukelig, og jeg må dekke tapet selv til tross for forsikring. Anbefaler ikke Fremtind sin forsikring. Verdiløs for meg i dette tilfellet! Trodde jeg hadde reiseforsikring som var god nok gjennom jobben, men må likevel tegne egen i tillegg. Det gir lite mening.
Meget god kundeservis,fekk god hjelp når eg ringte
Jeg fikk raskt oppgjør for briller som ble ødelagt
Knuste baksiden på min iphone. Sendte inn skademelding med en gang det skjedde. Innen 15 minutter var saken behandlet og godkjent for reperasjon. Info om hvordan jeg skulle gå frem var utrolig lett. Og Fremtind dekket alt! Utrolig godt å ha forsikringen når uhellet skulle skje!
Min skade løst på enkelt, greit og raskt. God dialog med verksted.
Vi hadde en lekkasje i august 2022 og trengte hjelp med uttørking og kontroll av områder som ble berørt. Det kom en takstmann og kikket på skaden (uten å fuktmåle), og etter to dager fikk vi 2000 kr på konto og saken ble sett på som oppgjort. Vi måtte purre for å få hjelp, og siden vi ikke fikk svar, måtte vi rydde, tørke og vaske ut av berørte rom selv. All egeninnsats med å begrense skade og opprydding/tørke etterpå, samt bruk av egne avfuktere osv var ikke med i oppgjøret. Fremtind gir ikke hjelp når du trenger, og de vil heller ikke gjøre opp for egeninnsatsen du da blir tvunget til å gjøre. Vi venter iallefall fortsatt fra svar, fire måneder etter skaden.