Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde en lekkasje i august 2022 og trengte hjelp med uttørking og kontroll av områder som ble berørt. Det kom en takstmann og kikket på skaden (uten å fuktmåle), og etter to dager fikk vi 2000 kr på konto og saken ble sett på som oppgjort. Vi måtte purre for å få hjelp, og siden vi ikke fikk svar, måtte vi rydde, tørke og vaske ut av berørte rom selv. All egeninnsats med å begrense skade og opprydding/tørke etterpå, samt bruk av egne avfuktere osv var ikke med i oppgjøret. Fremtind gir ikke hjelp når du trenger, og de vil heller ikke gjøre opp for egeninnsatsen du da blir tvunget til å gjøre. Vi venter iallefall fortsatt fra svar, fire måneder etter skaden.
Hurtig tilbakemelding etter skadevarsling. Vet da virkelig ikke hva mere jeg kan si utover det.
Veldig bra mottagelse, leiebil ble ordnet og alt var veldig bra ,fra kontakten til bilen var ferdig
Har bare positive opplevelser. Har hatt en sak under reise i forbindelse med helse og en sak der vi måtte avbestille reise pga helseproblemer. Ingen problem, ved avbestillingen ble erstatningssummen overført konto umiddelbart.
God morgen Jeg er ikke fornøyd med forklaringen da jeg fortsatt betaler reiseforsikringen min. Kofferten min ble skadet av Wizzair på flyplassen. Jeg ble bedt om å gi reiseforsikringen min en rapport ble laget og forsikringsselskapet skrev til meg at de ikke ville betale for skaden
Rask behandling og alt er greit etter skade på mobiltelefon. Raskt inn til mobilverksted, alt er ok.
Dere er raske serviceinnstilte og imøtekommende! Stå på!