Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Arrogant og dårlig kunde behandling, du får lite info om dine rettigheter i en krise situasjon ( Brann) velger du fremtind så må du stå på selv! Det er ikke sånn at de vil deg vel! De vil ha lave kostnader og betale ut minst mulig! Selv om du har vært kunde i 20 år! Anbefales ikke Fremtind!
Rask respons med skademelding utfylt på nett. Rask saksgang og raskt oppgjør 👌😊
Kjappt og enkelt oppgjer. Ordna alt sjølv på nett. Og kjempeflott med null eigendel når vi er to fagorganiserte i LO forbund.
Dårlig behandlingstid og helt er ikke enig på måten de jeg har møtt ikke klarer den delen av kundeservice/forståelse som bør være et krav hos forsikringsselskap ... Om Fremtind er slik på alle saker bør hele forsikringsselskapet legges ned
Rask og effektiv behandling, veldig fornøyd med oppgjøret!
Inboen dekket ikke løsere som gikk i stykker under lynnedslag, tudligere har de ikke dekket ødelagt kjøleskap med tapte varer å fryse varer for over 3000,- eller samsung dobbelt skap med isbitemaskin å kaldt vann i døren til ny pris på 13000,- eller sønnen sin nye sykkel til 9999 som ble ramponert på utsiden av huset, skal du tegne innbo så styr unna dette selskapet ,de hverken hjelper eller dekker tapene dine.
Rask behandling ved god forberede dokumentasjoner fra kunde.