Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og greit, uten problemer, behagelig saksbehandler
Gode og trygge forsikringer, med raske oppgjør og god service og info fra konsumentene
Bruker kunstig intelligens til å behandle sakene, resultatet blir deretter.
Saken blir utsatt til våren,ang.maur i vegg på hytta inne.Da maurene ikke jobber nå.
Har hatt 3 forsikringer og av en eller annen grunn så gjør de utbetalinger til kontoer som ikke er min. Har flere ganger i mail forklart dette. Alilevel blitt utbetalinger gjort til noen andres kontoer som Jeg selv må bruke flere dager på å ordne opp i. Det er helt sykt hvor dårlig kundeservicen er. De sier de har sendt tilbud på mail men må alltid purre to tre ganger før jeg får noe.
Rasskader i 2023 . Store ødeleggende vannskader. Fremtind var strålende til å oppfatte saken og yte hjelp. Imponerende!
Her er du kjeltring til det motsatte er bevist. Knapt nok åpen telefon og tonen i Mail er utrolig frekk og provoserende. Trodde vi var godt forsikret men det var helt til uhellet var ute. Så nå er vi dobbeltforsikret frem til jeg får meldt meg ut av Fagforbundet slik at jeg fritt kan velge. Aldri mer Fremtind på oss. Til orientering bruker vi drøye 10 000 på ulike forsikringer per måned.