Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk et greit svar på spørsmål ved telefon henvendelse.
Svært dårlig på kundebehandling med frekke og uhøflige ansatte! Vi vil nå avslutte vårt kundeforhold og finne et seriøst forsikringsselskap isteden.
Kort saksbehandlingstid, hurtig oppgjør. Helt grei på pris når man har LO favør. Har ikke brukt dem uten.
Oversiktlig og brukervennlig nettløsning. Rask behandling/avgjørelse i en opphetet "Corona-tid".
Saksbehandler ville ikke lytte til min fremføring av saken. Ville bli ferdig med denne saken veldig raskt.
Fikk saksbehandler med engang. Ordnet med strakstiltak til det jeg trengte.
Fikk totalhavari på hekkaggregat som var under 3 år, på min cabincruiser. Tok kontakt med Fremtind gjennom nettbanken og fikk fort veiledning både til rapportering av skade og krav til dokumentasjon, enkelt og tydelig forklart. De koblet takstmann inn, og når fabrikant avviste reklamasjon var det ikke spørsmål om forsikringen dekte det. De aksepterte takst og nytt aggregat ble bestilt, montert og er i drift nå. Ikke noe overraskelser med små skrift eller annet ubehag for meg som kunde.