Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler ville ikke lytte til min fremføring av saken. Ville bli ferdig med denne saken veldig raskt.
Fikk saksbehandler med engang. Ordnet med strakstiltak til det jeg trengte.
Fikk totalhavari på hekkaggregat som var under 3 år, på min cabincruiser. Tok kontakt med Fremtind gjennom nettbanken og fikk fort veiledning både til rapportering av skade og krav til dokumentasjon, enkelt og tydelig forklart. De koblet takstmann inn, og når fabrikant avviste reklamasjon var det ikke spørsmål om forsikringen dekte det. De aksepterte takst og nytt aggregat ble bestilt, montert og er i drift nå. Ikke noe overraskelser med små skrift eller annet ubehag for meg som kunde.
Dyktig saksbehandler. Fort og greit oppgjør. Et ryddig forsikringselskapet som jeg gjerne anbefaler videre.
Bra og rask tilbakemelding. Fikk oppgjør som jeg ikke hadde forhåpninger om.
God kundebehandling. God saksbehandler. Dette selskapet må være det beste jeg har vært i forbindelse med.
Brukte mye tid på å organisere/mailer. Sende også liste på skade til forsikring. Men forsikring sende ikke dette videre til takstmann? Takstmann måtte få dette fra meg, selv om forsikringsselskap hadde dette???