Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I min sak påstår en takstmann ( som for øvrig er en utskremt medarbeider i Fremtind forsikring) at skaden på min snøscooter må være skjedd hos tidligere eier. Noe han bare mener å tror uten å ha noen form for bevis. Dermed gjelder ikke min forsikring. Vil ikke anbefale Fremtind til noen. Heller stikk motsatt.
Service i høyeste grad og svært fornøyd møte med en hyggelig takstmann som fulgte opp med gode tilbakemeldinger
Rimelige priser sammenlignet med konkurrenter, og alle krav som ble åpnet var glatte hele veien
Veldig rask behandling av saken, tok bare fem dager fra tyveriet ble oppdaget til pengene var på konto. Veldig bra levert!
Har kun denne ene digitale opplevelsen med Fremtind Forsikring, og den var helt utmerket
Vår erfaring med Fremtind er at de reagerer raskt på saker vi melder. Saksbehandlingen er også effektiv og ukomplisert.
Intet å utsette , men erfaringen er jo noe begrenset. Har ingen forslag til forbedringer.