Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt tar sykt lang , burde kunne forholdt meg til en person ikke bare blitt kastet rundt til flere ..
Veldig fornøyd med hjelpen og oppgjøret vi har hatt i forbindelse med en avlyst reise.
Arrogant behandling av kunde, brukte 2 måneder på å finne ut at telefonen var ødelagt. Krever da at kunden skal motta erstatningstelefon som ikke ønskes. Besvarer ikke kundens spørsmål, trumfer med paragrafer. Ble lurt til å betale egenandel uten at saken ble løst.
får god oppfølging og forklaring underveis. Får leiebil når det trengs
Raskt saksbehandling og god løsning for erstatning
Blir ikke utdelt kunde rådgiver. Må sitte i minimum 20 minutter i telefon til kundeservice for å få kontakt. Dårlig kundeservice. Priser varierer hele tiden hver måned. Ble rådet til flere forsikringer som vi ikke trengte.
Veldig hyggelig, klart og tydelig og rask behandling. Ikke noe om og men. Veldig god kundeservice/behandling. TUSEN TAKK for hjelp👍😊