Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er første gang jeg bruker Framtind forsikring... Jeg har vært kunde fra januar og håper andre vil bruke det også... Håper ikke at noen av dere havner i vanskelige situasjoner, min første ønske for alle. Derfor når man har en så bra tilbud og med så mange fordeler så må man tenke langsiktig og derfor er jeg så takknemlig for å være kunde... Da jeg først snakke med en saksbehandler var alt ting basert på tillit og jeg fikk hjelp på det jeg lurte på i form av dialog og solidaritet for min første forsikringssak hos de... Ikke nøll med å bli kunde!
Utmerket på tid, erstatning, og oppfølging. Sendte telefonen min på reprasjon, men gikk ikke ann å fikse. fikk ny mobil 2 dager etter!
På grunn av standardiseringen får Fremtind for få opplysninger ved første melding og må etterspørre mer, eller aviser skadeerstatning pga av at skjema ikke tillater disse nødvendige opplysningene. Dermed korrespondanse fram og tilbake på Mail for at fakta kan bli tydelige, og dermed innenfor forsikring. Dette er svært irriterende og tar ekstra tid både for kunde og saksbehandler. Var mer fornøyd da LO- favør var i Sparebank1 med mer mulighet også til direktekontakt pr. tlf i tillegg.
At dere jobber raskt og forklarer godt om saken det gjelder.
God,rask og flott servise,føler deg ivaretatt.anbefales
Enkelt å registrere skade elektronisk. Rask saksgang og effektiv behandling av saken både fra forsikringsselskapet og verkstedet som utførte reparasjon av skaden.
Jeg vil anbefale Fremtind Forsikring på det sterkeste, flott og rask behandling, og en god oppfølging helt fra starten av