Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På grunn av standardiseringen får Fremtind for få opplysninger ved første melding og må etterspørre mer, eller aviser skadeerstatning pga av at skjema ikke tillater disse nødvendige opplysningene. Dermed korrespondanse fram og tilbake på Mail for at fakta kan bli tydelige, og dermed innenfor forsikring. Dette er svært irriterende og tar ekstra tid både for kunde og saksbehandler. Var mer fornøyd da LO- favør var i Sparebank1 med mer mulighet også til direktekontakt pr. tlf i tillegg.
At dere jobber raskt og forklarer godt om saken det gjelder.
God,rask og flott servise,føler deg ivaretatt.anbefales
Enkelt å registrere skade elektronisk. Rask saksgang og effektiv behandling av saken både fra forsikringsselskapet og verkstedet som utførte reparasjon av skaden.
Jeg vil anbefale Fremtind Forsikring på det sterkeste, flott og rask behandling, og en god oppfølging helt fra starten av
Når jeg sendte inn skaden på mail, kom det rask svar tilbake at den var motatt. Jeg ble også vaslet på mail, om hva som sjedde med saken. Jeg motok også skadeoppgjøret ganske fort. Så i det hele, veldig fornøyd.
Enkelt å finne frem på siden. Enkelt å fylle ut skjemaet. Rask tilbakemelding.