Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind Forsikring var veldig "på" for at skadelidte(meg) ble godt ivaretatt i den situasjonen som hadde oppstått, vannlekkasje. Oppfølgingen underveis så lenge Fremtind Forsikring var involvert var svært positiv. Min forståelse med skaden som hadde oppstått hadde ikke gått ut over menneskelige skader/ødeleggelser. Bare materielle skader og da er det også lettere for meg å tone ned situasjonen og ikke "hause opp" saken. Alt kan erstattes eller repareres. Det handler om "døde ting".
Sendte inn forespørsel om reiseforsikringen dekket sår. Oppstått i Spania, såret som senere ikke grodde, ble verre og førte til amputasjon av benet…. Fikk aldri svar på henvendelsen. TRE ÅR SIDEN NÅ…
Hyggelig kunderådgiver i fremtind. Raskt oppgjør og alt lagt godt til rette med både innmelding av skade og verksted som utførte reperasjonen
Når vi opplever fire netter på et hotell med en temperatur på 11 grader på hotellrommet, pga defekt ovn, som var iskald, og trekk inn av vinduene, og det var mellom 12-15 minus ute, da trudde jeg det gikk an å få penger igjen for oppholdet! Da jeg sjekka ut sa jeg at dere må ikke leie ut det rommet igjen for folk fryser ihel der! Vi gjorde ikke det, men begge er forkjøla!
Alt skjer fort. Ingen ventetid. Vi er veldig fornøyd.
Veldig flott service! Jeg vil anbefale Fremtind til mine venner. og. bekjente!
Fikk dekket noen 6 000 av en skade på 84 000. Forferdelig. Blant annet nektet de å dekke et helt nytt telt (kjøpt 3 dager før hendelsen) som ble ødelagt. De dekket deler av kostnadene til den ødelagte ovnen som også var helt ny.