Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlingen var meget rask. Fikk forespørsel om utfyllende informasjon som behøvdes for å behandle saken min. Etter at jeg sendte det, fikk jeg positivt svar dagen etter. Veldig fornøyd med behandlingstid og utfall.
Med de få anledningene jeg har trengt forsikringen har de på kundeservice hjulpet med godt og raskt. Fikk motorstopp etter veien ringte de og fikk rask veihjelp som fraktet bilen og meg til verkstedet og fikk leiebil( som jeg hadde i avtalen min) Med noen få unntak som selv står for å få til som å finne i informasjon om forsikringen som gjelder om dyrforsikringen og dekking av vetrinær utgifter. Men en rask telefon fikk jeg infoen av kundeservice. Men stort sett meget fornøyd med dem
Skadesaker behandles raskt. Alle svar og eventuelle spørsmål oppleves relevante. Vi har hatt flere skadesaker, og alltid hatt denne opplevelsen knyttet til å melde skade samt få oppgjør.
Alt i alt er det bra, men kunne vært litt enklere å komme i kontakt på telefon. Av og til kan det være lettere å forklare ting over telefon. Og ikke på mail.
Ble lovet svar på sak innen fem dager. Det har gått fem dager, har fremdeles ikke hørt tilbake fra dem utover automatisk generer e-post.
Veldig fornøyd med at jeg kan selv velge hvor mye jeg vil forsikre hunden for. Kundeservice er veldig bra, bedre enn agria. Og penger er på konto veldig raskt
Har bare gode erfaringer, ting blir behandla veldig kjapt og pengene er på konto kort tid etter at man har meldt fra. Har ikke alltid fått igjen, men da har det blitt godt begrunnet hvorfor man ikke hadde rett på erstatning.