Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle gå 3-5 virkedager men har ennå ikke fått den tilbake. Har snart gått 3 uker og det er veldig dårlig. Da det er en Huawei trenger jeg den for å laste opp bacup og legge på ny telefon.
Når behandlingstiden er ett døgn, kan det neppe gjøres bedre.
Jeg har alle forsikringene mine hos Fremtind. Har hatt behov for å bruke alt fra skade, reise, innbo og kjøretøy forsikring. Det har aldri vært noe problem med å løse saken på en fornuftig måte. Er man LO medlem, så har du ingen grunn til å ikke velge Framtind
Da jeg ble syk i utlandet og ringte forsikringen min, fikk jeg ikke svar på telefonen. Ringte flere dager og stod timer i telefonkø, men samtalen ble avbrutt. Da de ringte tilbake dager etter, fikk jeg beskjed om at de skulle hjelpe meg, og fikse meg nytt fly hjem, men de ringte meg aldri tilbake. Måtte bestille fly selv, og fikk ikke alle pengene tilbake, som lovt.
Fikk angrep av stokkmaur på hytta. Fremtind fulgte opp raskt, og fikk skadedyrbekjempelse gjennomført i løpet av svært kort tid.
Jeg har opplever rask saksgang de gangene jeg har hatt behov for Fremtind.Hyggelig saksbehandlere med kompetanse og saken fort avgjort.
Kundekonsulenten var ikke villig til å hjelpe, denne personen har heller ikke informert om hvordan ting foregår iforhold til hvordan egenandel betales. De er ikke villige til å gi deg lånetelefon om din ryker, dem mener du skal sitte uten i ett parr uker! I denne hverden er dette i mine myne idioti. Ingen klarer seg uten telefon idag. Jeg ble nødd å kjøpe meg ny mobil, fikse den gamle for å så selge den. Dette er andre gangen jeg har brukt forsikring via fremtind, og jeg er ikke fornøyd.