Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra oppfølging,kunden må gjøre alt rett,da får vi god service
Etter å ha opplevd traumatisk opplevelse på reise fikk jeg ingen hjelp av forsikringsselskapet
Når saken er soleklar så funker det med Fremtind. Men når de ser sitt snitt i å dra fram alt som står med liten skrift og uklart formulert i betingelsene, da kjører de over kundene alt de klarer. De finner på mest mulig for å unngå erstatning, og de drøyer saken ut i det lengste. Og de bryr seg fint lite i at kunden har hatt store uforutsette utlegg pga diverse hendelser.
Jeg får kontakt og bistand når jeg trenger det! Takk for bra,service.
Rask behandling og hyggelig rådgiver. Mottok et hyggelig skriv med kondolanse.
Mener å erfare at selskapet har tillit til meg som kunde.
For andre gang på 8 år er erstatning for tap av briller avslått. Styr unna dette selskapet.