Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken ble avvist uten at noen fysisk kom å så på problemet. Ble bare vurdert ut i fra bilder som ble sendt.
Bra service, anderledes oppgjør, men greit å forholde seg til
De kom med en rask og fin løsning og betalte erstatningen umiddelbart.
Enkelt og greit. Rask behandling, meldte inn på ettermidagen og på formiddagen dagen etter var den ferdigbehandlet. Oppgjør med en gang.
Her viser jeg til mine svar før i undersøkelsen. Dettte feltet er unødvendig i mitt tilfele
Hyggelige kontaktpersoner og de var raskt på plass samme kveld.var superfornøyd og har ikke noe å klage på
Som forsikringstaker har jeg nå selv fått erfare den frustrasjonen som mange andre som deler ut en stjerne og prøver å advare andre, dette til tross for at jeg tidligere ikke la mye vekt på slike anmeldelser. Den dårlige kommunikasjonen og betydelige forsinkelsene har vært ekstremt frustrerende. Jeg mener å gjort mitt beste for å kommunisere med selskapets representant, men har møtt på manglende respons og unnvikende svar i forhold til selskapet lovpålagte forpliktelser. Dette har etterlatt meg en stor bekymring som forsikringstaker i dette selskapet.