Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her viser jeg til mine svar før i undersøkelsen. Dettte feltet er unødvendig i mitt tilfele
Hyggelige kontaktpersoner og de var raskt på plass samme kveld.var superfornøyd og har ikke noe å klage på
Som forsikringstaker har jeg nå selv fått erfare den frustrasjonen som mange andre som deler ut en stjerne og prøver å advare andre, dette til tross for at jeg tidligere ikke la mye vekt på slike anmeldelser. Den dårlige kommunikasjonen og betydelige forsinkelsene har vært ekstremt frustrerende. Jeg mener å gjort mitt beste for å kommunisere med selskapets representant, men har møtt på manglende respons og unnvikende svar i forhold til selskapet lovpålagte forpliktelser. Dette har etterlatt meg en stor bekymring som forsikringstaker i dette selskapet.
Bare godt å si om Fremtind rask hjelp og god hjelp
Meldte skade for katten min som ble skadet. Skademeldingen var enkel å fylle inn, og behandlingen var rask. Fikk igjen penger iløpet av få dager :)
Rask tilbakemelding på at de hadde mottat skaden og hurtig behandlingstid.
Selv om skadesaken var åpenbar skal dere ha skryt av den raske behandlingen